суботу, 15 листопада 2014 р.

Використання інноваційних технологій


               Головним суб’єктом інноваційної діяльності виступає вчитель. Він як професіонал не лише орієнтується в освітніх інноваціях та застосовує їх у своїй роботі, володіє різними технологіями викладання свого предмету; але й здатний як творча особистість, до самореалізації в діяльності та самостійного інноваційного пошуку.
               Необхідність урахування сучасної інноваційної ситуації та майбутніх змін в освітньому середовищі вимагає, переорієнтації дисциплін естетичного циклу на формування випускника  школи як суб’єкта інноваційної діяльності.
              Термін "інновація" означає оновлення процесу навчання, який спирається, головним чином, на внутрішні фактори. Запозичення цього терміна пов’язане з бажанням виділити мотиваційний бік навчання, відмежуватися від чергових "переможних методик", які за короткий час повинні дати максимальний ефект незалежно від особливостей класу та окремих учнів, їхніх бажань, здібностей.
              Поняття "технологія" виникло у світовій педагогіці також як протиставлення існуючому поняттю "метод". 
              Отже, "інноваційні технології" - це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до одержання результатів. Система ґрунтується на внутрішніх умовах навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар